انتخابات آنلاین دوازدهمین دوره‌ی کانون عکس اصفهان

جمعه 3 مهرماه ساعت 8 تا 23 | اعضای اصلی و افتخاری می‌توانند رای بدهند

انتخابات آنلاین دوازدهمین دوره‌ی کانون عکس اصفهان

انتخابات آنلاین دوازدهمین دوره‌ی کانون عکس اصفهان 2214 3100 کانون عکس اصفهان

طبق اساسنامه کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان، جمعه ۴ مهرماه ۹۹ دوازدهمین انتخابات سالانه کانون عکس انجمن سینمای جوانان برگزار می‌شود. به دلیل رعایت محدودیت‌های بهداشتی ناشی از بیماری کرونا برای نخستین بار انتخابات به صورت آنلاین از ساعت ۸ تا ۲۴ در سایت کانون ثبت خواهد‌شد. ثبت رأی در انتخابات به این صورت خواهد بود که پس از ثبت مشخصات فردی، اعضا می‌توانند برای ۵ انتخاب خود از بین کاندیداهای هیئت مدیره از صفر تا ۵ نفر را برگزینند. در پایان از اعضا درخواست می‌شود تا در روند برنامه ریزی و اجرایی کانون در دوره‌ی دوازدهم با بیان پیشنهادات و ایده‌های خود شرکت نمایند.

در انتخابات کانون عکس که هر سال در پایان شهریور ماه برگزار می‌شود، ترکیب ۵ نفر اصلی و ۲ نفر علی‌البدل هیئت‌مدیره به همراه بازرس کانون انتخاب می‌شود. هیئت‌مدیره و بازرس با رأی اعضای اصلی و افتخاری برای یک دوره یک‌ساله برگزیده می‌شوند. اعضای اصلی برای ثبت رای خود تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۳ مهرماه فرصت دارند عضویت خود را تمدید نمایند.

بدیهی است که انجام انتخابات، حس شرکت مستقیم اعضا را در تصمیم‌گیری‌های کلی و جزئی در کانون افزایش می‌دهد. از طرف دیگر افراد منتخب، با تکیه به رأی اعضا با نیرو و انرژی بیشتری به انجام وظایف محوله می‌پردازند.

لازم به توضیح است هیئت مدیره دوره‌ی یازدهم گزارش عملکرد خود را خدمت اعضای محترم ارائه خواهد نمود و منتخبین به صورت رسمی کار خود را از مهرماه سال جاری آغاز می کنند.

منتظر حضور همیشگی و مؤثرتان هستیم.