جلسه اول پروژه فصلی فقدان

جلسه اول پروژه فصلی فقدان

جلسه اول پروژه فصلی فقدان کانون عکس اصفهان

کارگروه کمیته فنی کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان برگزار می‌کند؛

_برگزاری سلسله نشست‌های عکاسی در راستای اجرای پروژه‌ی عکاسی و مجموعه عکس با عنوان «فِقدان» با محوریت موضوع بحران آب و خشکی زاینده‌رود با هدایت استاد کورش ادیم_
.
نظر به اینکه ثبت نام در این پروژه با استقبال خوب اعضا روبرو گردیده، کارگروه کمیته فنی برگزاری این نشست‌ها را در هفته‌ی جاری، از روز سه‌شنبه ۱۴ آذرماه آغاز می‌کند.
.
برگزاری نشست‌ها به این صورت خواهد بود که در دو جلسه مباحثی در مورد این پروژه‌ی عکاسی توسط دو استاد راهنما برای اعضا تبیین گشته و با تبادل نظر و تجربه بین اعضا و صحبت در مورد ایده‌ها و رویکردهای اعضا به شروع پروژه‌ پرداخته می‌شود.

پس از آن در جلسه‌ای دیگر به خوانش، نقد و بررسی آثار پرداخته شده و نکاتی برای ادامه پروژه از سوی استاد کورش ادیم به اعضا انتقال داده می‌شود.
.
ایده‌ها و عکس‌های اعضای شرکت کننده در گروه تلگرامی با حضور استاد کورش ادیم به اشتراک گذاشته می‌شود و ایشان هدایت اعضا را به عهده خواهند داشت.

پس از سه جلسه استاد کورش ادیم به اصفهان می‌آیند و از حضور ایشان در نشست بعدی، در میان اعضا بهره خواهیم برد تا به بستن پروژه و ارائه‌ی آن پرداخته ‌شود.
.
نشست اول با حضور شهرام احمدزاده ترکمانی و بهنام تاجمیر ریاحی برگزار می‌گردد.

مکان برگزاری جلسات: سینما تِک مجموعه فرهنگی هنری استاد فرشچیان
.
زمان : سه‌شنبه ۱۴ آذر ساعت۱۶ الی ۱۸
.
به علت محدودیت ظرفیت ثبت نام اعضا، کسانی که ثبت نام می‌نمایند و تمایل به انجام پروژه‌ی عکاسی و مجموعه عکس دارند می‌بایست در نشست‌ها حضور داشته باشند.
بدیهی است غیبت بیش از دو جلسه به منزله‌ی انصراف عضو محسوب گردیده و عضو دیگری جایگزین وی می‌گردد.

استوری فقدان