صمد قربانزاده در کانون عکس اصفهان

صمد قربانزاده در کانون عکس اصفهان

صمد قربانزاده در کانون عکس اصفهان 532 745 کانون عکس اصفهان

صمد قربانزاده در کانون عکس اصفهان
صمد قربانزاده عکاس سرشناس سبک فتومونتاژ به زودی با علاقمندان عکاسی در اصفهان از تجربیات خود در عکاسی گفتگو خواهد کرد. قربانزاده طی کارگاهی که در تاریخ ۱۷ دی‌ماه سال جاری در اصفهان خواهد داشت به تفصیل از روش‌های ثبت عکس با کمک نورپردازی و بک‌های عکاسی و همچنین ویرایش عکس خام در نرم‌افزارهای مخصوص عکس سخن خواهد گفت. این کارگاه یکی از تکنیکی‌ترین کارگاههای عکس در طی سال‌های اخیر در اصفهان است که انتظار می‌رود به سؤالات بسیاری از علاقمندان عکاسی در حوزه‌ی مونتاژ و ویرایش عکس پاسخ بدهد. صمد قربانزاده متولد سال ۱۳۶۳ در ارومیه و فارغ‌التحصیل رشته‌ی عکاسی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر تهران است. او در طی سال‌های اخیر علاوه بر تدریس عکاسی و برگزاری کارگاههای آموزشی فراوان به عکاسی و برپایی نمایشگاههای زیادی در فضای هنری کشور و همچنین خارج از کشور پرداخته است. از جمله‌ی نمایشگاههای فراوان او می‌توان به نمایشگاههای انفرادی زیر اشاره کرد:
۱۳۹۱ خواب روزانه-خانه هنرمندان ایران-گالری میر میران-تهران
۱۳۹۱ خواب روزانه-گالری آرت فکت-تاشکند
۱۳۹۴ موقعیت منجمد- گالری محسن- تهران
اضطراب موازی-گالری دنا-تهران ۱۳۹۷
قربانزاده همچنین در نمایشگاههای گروهی فراوانی در سال‌های اخیر شرکت داشته است که از میان آن‌ها نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: فستیوال بین المللی گوتنبرگ سوئد، خاورمیانه زیبا در کتابخانه مرکزی گوتنبرگ، جشنواره‌ی فتومتریا یونان، جشنواره‌ی لاگونای ایتالیا، جشنواره‌ی چانگ تایلند، دوسالانه‌ی دهلی هند، فاین آرت لندن، سونی لندن، جشنواره‌ی مسکو، دوسالانه‌ی ریودوژانیروی برزیل، دوسالانه‌ی ایران ،گالری راه ابریشم، دنا، سیحون، مکث، نگاه، آس، پردیس ملت و…
مجموعه‌های فتومونتاژ قربانزاده که آمیزه‌ای از رؤیاهای انسان، مسائل روانکاوی و جنسیتی است در طی یک دهه‌ی اخیر همواره مورد توجه علاقمندان به این شیوه‌ی جذاب و در عین قدیمی تاریخ عکاسی جهان بوده است و او را به عنوان یکی از معدود عکاسان این شیوه در مرکز توجهات دنبال کنندگان عکاسی معاصر ایران قرار داده است.
برای اطلاع از جزییات کارگاه صمد قربانزاده می‌توانید با راههای ارتباطی کانون عکس اصفهان در فضای مجازی شامل سایت، اینستاگرام و تلگرام کانون عکس اصفهان در تماس باشید. بدیهی است الویت حضور در کارگاه با کسانی خواهد بود که مراحل ثبت‌نام خود را هرچه سریعتر تکمیل نمایند.
تحریریه‌ی کانون عکس اصفهان