هیئت مدیره‌ی دوازدهمین دوره‌ی کانون عکس اصفهان

گزارش اولین جلسه‌ی دوره‌ی دوازدهم | محمد آذربرزین رئیس هیئت مدیره‌ی کانون عکس اصفهان شد

هیئت مدیره‌ی دوازدهمین دوره‌ی کانون عکس اصفهان

هیئت مدیره‌ی دوازدهمین دوره‌ی کانون عکس اصفهان 2480 2480 کانون عکس اصفهان

با درود و آرزوی سلامتی برای اعضای گرانقدر کانون عکس اصفهان

با گذشت دو هفته  از زمان برگزاری دوازدهمین انتخابات سالانه‌، از دوستانی که با شرکتشان در انتخابات باعث دلگرمی مجموعه‌ی کانون عکس اصفهان شدند تشکر می‌کنیم. حضور  در این انتخابات، امیدواری به این نکته را که تشکل‌های مردمی همچنان زنده هستند و می‌توانند تأثیرگذار باشند در میان همه‌ی ما روشن نگه داشت.

در ادامه از هیئت‌مدیره، تیم اجرایی و سرپرست‌های کارگروه‌ها در دوره‌ی گذشته، که با توجه به شرایط خاص کشور، چراغ کانون عکس اصفهان را روشن نگاه داشتند و با وجود محدودیت‌ها به فعالیت خود ادامه دادند به شکل ویژه تشکر می‌کنیم.

همچنین بر خود لازم می‌دانیم از  آقای شهرام احمدزاده و تیم اجرایی که مسئولیت برگزاری انتخابات را پذیرفتند و توانستند برای اولین‌بار انتخابات کانون را به صورت آنلاین برگزار کنند تشکر کنیم.

در دوران شیوع ویروس کرونا به سر می‌بریم و محدودیت‌های ناشی از بیماری یکی از چالش‌های برنامه‌ریزی کانون در دوره‌ی جدید است. امید داریم با کمک شما عزیزان بتوانیم چالش‌های پیش‌رو  را تبدیل به فرصتی بزرگ کنیم. اعضای تیم برنامه‌ریزی و اجرایی تصمیم گرفته‌اند با توجه به تجربه‌های گذشته، شرایط پیش‌رو و امکانات موجود، برنامه‌‌های هدفمندی را  در دوره‌ی جدید به مرحله‌ی اجرا دربیاورند و قاعدتاً برای برگزاری این برنامه‌ها همان‌گونه که ذکر شد به مساعدت و همدلی همه‌ی اعضای کانون نیاز است. در دوره‌ی جدید تلاش می‌شود متمرکز ، هدفمند و با کیفتی مضاعف به روند حرکتی کانون توجه شود و برای اجرای برنامه‌ها روش مشارکتی در صدر رویکردها قرار گیرد.

با تشکر هیئت‌مدیره‌ی کانون عکس اصفهان

گزارش اولین جلسه‌ی هیئت مدیره‌ی دوره‌ی ۱۳۹۹-۱۴۰۰

اولین جلسه‌‌ی هیئت‌مدیره‌ی کانون عکس اصفهان در دوره‌ی دوازدهم، در تاریخ ۹۹/۷/۶ در انجمن سینمای جوانان اصفهان برگزار شد و با تصمیم همه‌ی منتخبین محمد آذربرزین به عنوان رئیس هیئت‌مدیره‌ی کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان انتخاب گردید. در ادامه‌ی جلسه، مریم فرخیان به عنوان نایب‌رییس و احمدرضا طاهری به عنوان خرانه دار انتخاب شدند. سالار نادرپور و مهدی قلعه‌بیگی دیگر اعضای هیئت‌مدیره و وحید مومن‌زاده به عنوان بازرس در سال کاری ۱۳۹۹–۱۴۰۰ هستند که مسئولیت برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های کانون در دوره‌ی جدید را بر عهده گرفته‌اند.

لازم به توضیح است انتخابات دوازدهمین دوره‌ی کانون عکس انجمن سینمای جوانان در تاریخ ۹۹/۷/۴ به صورت آنلاین و با ثبت رأی نیمی از افراد واجد شرایط برگزار شد.

اطلاعات بیشتر درباره‌ی برنامه‌ریزی آموزشی  و فراخوان جذب اعضاء برای همکاری در روند اجرایی کانون در دوره‌ی جدید به زودی اعلام خواهد شد.