پرسه زنی در محله جویباره

پرسه زنی در محله جویباره

پرسه زنی در محله جویباره 532 745 کانون عکس اصفهان

(بازدید و عکاسی از مناره های چهل دختران ،ساربان و دارالضیافه)
محله تاریخی جوباره با ویژگی‌های منحصربه فرد خود، یکی از مهم‌ترین هسته‌های فرهنگی و گردشگری شهر اصفهان محسوب می‌شود.جوباره اصلی‌ترین هسته اولیه شهر اصفهان است که منشاء آن به حکومت هخامنشی باز می‌گردد. محله جوباره محله اصلی یهودیان اصفهان است، در دوره های گذشته محله ای یهودی نشین بود اما امروزه اکثر یهودیان این محله مهاجرت کرده اند.
محله جوباره در شمال شرقی اصفهان قرار دارد که از شمال به میدان قدس، از جنوب به عبدالرزاق، از غرب به خیابان هاتف و میدان عتیق و از شرق به خیابان سروش محدود می‌شود. محور جوباره از میدان عتیق اصفهان (میدان کهنه) و بازار غاز شروع و با عبور از محله جویباره به مجموعه کنیسه‌ها، مقبره کمال الدین، دو منار دارالضیافه و نهایتاً به خیابان کمال رسیده و از طریق پارک کمال الدین اسماعیل به منار ساربان و بازارچه میرزا باقر و از آنجا به منار چهل دختران منتهی می‌شود که محورهای دسترسی مرکز شهر سلجوقی به دروازه اصفهان قدیم بوده و از لحاظ قدمت از قدیمی‌ترین محورهای موجود است.
کارگروه عکاسی شهری کانون عکس اصفهان در چهاردهمین جلسه خود در دوره یازدهم بازدید و عکاسی از بازدید و عکاسی از مناره های چهل دختران ،ساربان و دارالضیافه را در برنامه خود خواهد داشت.

پرسه زنی در محله جویباره
پنج شنبه ۲۴ بهمن ماه۹۸ ساعت ۱۴
محل تجمع : خیابان سروش، نبش کوچه شهید بحری

ثبت نام الزامی است.
جهت ثبت نام ،نام و نام خانوادگی، کد ملی و کد عضویت را از طریق پیام کوتاه به شماره ۰۹۱۶۱۱۳۰۱۲۰ ارسال فرمایید و یا از طریق آیدی تلگرام @barzin_azar اعلام نمایید.