پروژه عکاسی ثبت اصفهان فصل دوم

پروژه عکاسی ثبت اصفهان فصل دوم

پروژه عکاسی ثبت اصفهان فصل دوم 150 150 کانون عکس اصفهان

«پروژه عکاسی ثبت اصفهان(فاز دوم)»

امروزه عکس‌های قدیمی از شهری که در آن سکونت داریم به واسطه حس و حال نوستالژیکی که در ما زنده می‌سازد ما را به سمت کنکاش در اعماق تاریخ این مناطق سوق می‌دهد. این تصاویر که خود جزئی از تاریخ آن منطقه محسوب می‌شوند به دلیل نمایش عینی و واقع گرایانه خود در ثبت و ضبط مکان و زمان، می تواند مرجع غنی و مستندی جهت مطالعات رشته‌های مختلف علوم انسانی و نیز فرهنگ و هنر در اجتماع باشد.
کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان در راستای رسالت فرهنگی و هنری خود اقدام به ایجاد پروژه‌ای تحت عنوان (ثبت اصفهان) کرده است که درطی آن با استفاده از ثبت عکاسانه مکان‌ها، مردم و مشاغل، آداب و رسوم و اجتماع شهری و ایجاد گنجینه‌ای از این تصاویر گامی در جهت نگهداری از ارزش‌های مکانی و زمانی شهر بردارد.

به اطلاع اعضای محترم کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان می‌رساند که با توجه به پایان یافتن مراحل اصلی پروژه ثبت ۱ که در راستای ثبت تصویری محله مسجد سید اصفهان انجام گردید و با نظر به این‌که آثار برگزیده در ماه جاری به نمایش عموم رسیده است؛ کانون عکس اصفهان در نظر دارد تا با مشارکت اعضای گرانقدر و با همیاری تیمی مجرب، فاز دوم پروژه ثبت اصفهان را آغاز نماید.

🔴 بدین جهت از علاقمندان به شرکت در این پروژه دعوت میشود تا به منظور اعلام آمادگی برای مشارکت، نام، نام خانوادگی و شماره عضویت خود را به آیدی تلگرام @Alii_azimi و یا شماره تماس ۰۹۳۷۹۱۶۴۷۴۶ ارسال نمایند.

🔴سلسله جلسات مربوطه روزهای یکشنبه ساعت ۱۶ تا ۱۸:۳۰ در سالن سینماتک مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان و به منظور برنامه ریزی، مشاوره و آشنایی اعضا با نحوه اجرای پروژه برگزار خواهد شد.

🔴اطلاعات تکمیلی و جزییات برنامه‌ نشست‌ها و کارگاه‌های مربوطه متعاقباً اعلام خواهد شد.

www.isfpc.com
@isfahanphotoclub