عکس‌هایی برای آینده

(دیدار و گفتگو با مریم زندی عکاس معاصر ایرانی) همراه با پخش فیلم مستند دیدن و بودن( مستندی درباره‌ی مریم زندی) ساخته‌ی علی شیلاندری

عکس‌هایی برای آینده

عکس‌هایی برای آینده 532 745 کانون عکس اصفهان

مریم زندی نام بلند آوازه‌ی هنر ایران روز سه‌شنبه‌ ۲۹ بهمن ماه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه مهمان شهر اصفهان در کتابخانه‌ی مرکزی شهرداری خواهد بود. همچنین و در ادامه‌ی این برنامه، فیلم دیدن و بودن ( مستندی درباره‌ی مریم زندی) اثر علی شیلاندری اولین رییس انتخابی و یکی از بنیانگذاران کانون عکس اصفهان نیز برای اولین بار در اصفهان به نمایش درخواهد آمد. مستند دیدن و بودن نخستین بار در یازدهمین دوره‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی سینماحقیقت در سال ۱۳۹۶ به نمایش درآمد و برنده‌ی تندیس بهترین فیلمبرداری شد. این فیلم همچنین نامزد دریافت جایزه در بخش بهترین صدابرداری و موسیقی متن فیلم نیز در آن سال شده بود. جایزه‌ی بهترین فیلم از نگاه تماشاچیان جشنواره‌ی فیلم واشنگتن دی سی در سال ۲۰۱۹ و همچنین جایزه‌ی بهترین فیلم خارجی در جشنواره‎‌ی داک‌یوتا در سال ۲۰۱۹ و حضور در تعدادی از جشنواره‌های معتبر خارجی از دست‌آوردهای دیگر فیلم در سال‌های اخیر است.
نمایش فیلم، گفتگوی رو در رو با مریم زندی و جشن امضای کتاب قسمت‌های مختلف برنامه‌ی دیدار با مریم زندی را تشکیل می‌دهد.

عکس‌هایی برای آینده( دیدار و گفتگو با مریم زندی عکاس معاصر ایرانی)
همراه با پخش فیلم دیدن و بودن( مستندی درباره‌ی مریم زندی) ساخته‌ی علی شیلاندری
سه شنبه۲۹بهمن‌ماه ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۱
خیابان باغ گلدسته، سالن کتابخانه مرکزی اصفهان

برای ثبت نام عدد ۱ را به را به شماره
۰۹۱۳۴۲۴۴۹۴۵
و یا به آیدی تلگرام
‏@isfphotoclub ارسال نمایید.
ثبت نام در این برنامه الزامى مى باشد.
مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه

لازم به ذکر است درپایان هر فصل به افرادی که تمامی جلسات آن فصل را شرکت کنند، گواهی حضور از طرف انجمن سینمای جوانان اصفهان اهدا خواهد شد.